onsdag 27 januari 2010

Jag bara ler!

För vad kan jag annars göra?

Eftersom jag så ofta visat mitt "sadface" på bloggen, ett bekymrat ansiktsutryck med putande underläpp så vill jag visa er hur jag för det mesta ser ut.

Det HÄR är mitt happy face, ett förväntansfullt leende på våra läppar, som här , dagen innan vi åkte till Frankrike, dagen innan den längsta resan hitills i våra liv.

Utan en aning om vad vi har framför oss, utan en aning om vilka människor vi ska få träffa och lära känna, utan en aning om vad vi kommer uppleva. Hur har jag någonsin kunnat gå runt med detta "sadface"? Jag har världens bästa föräldrar, underbara syskon, massor av fina släktingar, massor av underbara vänner, och har till och med på något vänster lyckats hitta min kärlek!

Nu, nästan 5 månader senare sitter jag samma leende på mina läppar. Samma förväntansfulla uttryck, denna gången är det inte på grund utav en resa, eller jo en resa är det ju. Faktum är att det är en mycket speciell resa! Resan hem.
Veckorna flyger fram, dagarna blir färre och färre.

Snart, snart är jag hemma!


/Little F

4 kommentarer: