tisdag 12 januari 2010

En dålig dag




Den här dagen
började dåligt.

RIKTIGT dåligt till och med.

Jag går upp, inser att jag försovit mej, slänger på mej kläderna sätter upp en toffs och springer till jobbet. Snygg? Nej. Inte ens chans.

Så där är jag, på jobbet, ser allmänt risig och rent ut sagt förjävlig ut, trött som satan är jag också. Och mensvärk. Kan det bli värre tänker jag då? Skulle jag inte gjort! KARMA FANNY! Tro fan att det blev värre!


Vi har ett rum där tallrikarna förvaras, det tar ca 5 sek innan lampan tänds, efter man tryckt på knappen. Så där kommer jag, morgon monstret med mensvärk och klampar in i mörkret och SLÅR vristen rakt i en jävla potatis låda! Gör så ont att jag skippar efter luft. Men men, sånt händer tänker jag. Efter att samma sak hänt 3 GÅNGER! (JO DET ÄR SANT) Så blev jag så jävla förbannad att jag tog den dumma potatis lådan och slängde iväg den. HAHA där fick den allt tänkte jag, innan jag kommer på att det var lådan jag skulle hämta. Detta resulterade iallafall med en enormt blåmärke på vristen. Underbart.


Vad händer sen? JO! Den annars så snälla apan, gjorde min dag ännu sämre! När jag skulle städa köket så tappar jag alltid upp varmt vatten med medel i en hink , men han Total vägrade att låta mej göra det, utan han ville att jag kulle använda hans SMUTSIGA diskvatten! Han stog och skrek på franska, vilket jag också gjorde till och börja med, sedan avslutades det hela med ett VREDESUTBROTT från min sida, på Svenska! Jag gick loss totalt och blev helt crazy, det slutade med att jag fick mitt dumma vatten och apan blev rädd.


Känner mej lite skyldig. Jag har mensvärk, tar jag ut det på den dumma grannen som snor mitt schampoo? Nej. Tar jag ut det på kokain snortande podofil chef? Nej. Tar jag ut det på snälla disk-apan? Ja. Make No Sense!

Så, vad lärde sej apan?
Well, don't mess with me!

/Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar