söndag 13 december 2009

Bajs

Jag är arg. Anledningen tänker jag inte berätta. Jag är trött anledningen behöver jag inte berätta. Jag kan inte sova, varför är det alltid så, när man är så trött att ögonen svider och armar och ben inte längre känns som dom tillhör kroppen, så kan man inte sova.
mena iallafall... när jag är trött blir jag så sentimental, och självgod. Jag blir VÄLDIGT självgod.

För första gången i mitt liv är jag också stolt. Inte bara "kolla vilken fin tårta jag bakat" Utan jag har UTRÄTTAT något, jag har varit med om något!
Jag är otroligt stolt över vad jag faktiskt står ut med. Varje morgon kliver jag upp, varje morgon tar jag på mej mina kock kläder ( kallar dom scrubs , vet ej varför) kommer jag i tid till mitt jobb, jobbar många fler timmar än tillåtet, klagar inte, strular inte, bara jobbar. Som en robot.
Men jag får erfarehet, jag får uppleva Frankrike och framför allt, så får jag lov att va stolt över mej själv.

Jag borde inte blogga när jag är trött, mina tagenter skriver bara bajs, jag lovar att jag ska försöka få dom sluta. Godnatt.
Igen.


/Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar