måndag 14 december 2009

Kallt

Kylan har nått till Frankrike.
Det är otroligt kallt faktiskt, dessutom verkar dom inte fatta hur man sätter på värmen heller, för vi sitter med vinterjackorna i rummet och skakar.
Så vi starta en eld. Dock en ofrivillig eld som resulterade med ett hål i skrivbordet. Och inte blev det varmt heller, det ända vi fick var en förgiftning. för vi har ett PLAST skrivbord. Numera med ett stort hål i mitten.
Sedan stal vi ett element, nu svettas vi istället.

På jobbet är det också kallt, vi fick stå allihopa i mejeri kylen och värma oss. Jag har haft gåshud i 24 timmar och är rädd att min hud aldrig ska få sin vanliga form.

Det är med andra ord väldigt kallt.
Hela - 4 grader.
Jag kommer dö av köld skador när jag kommer hem, jag är inte van vid Sveriges kalla klimat.
Stackars mej.

/ Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar