onsdag 9 december 2009

Shopping




Tänkte ju lägga upp bilder på min shopping, kom sedan på att det kan jag ju fan inte göra! Köpte ju bara julklappar haha. Fick iallafall tag på julklappar till ganska många, så blev tungt att bära hem allt kan jag ju säga!




Såg denna päls väst från "Rock And Love by Paris, den va dyr, men jag kunde inte motstå, jag älskar ju trots allt kaniner! En julklapp till mej själv ;).


Sedan köpte jag en snygg flaska. Smart va? Köpa flaskor för utseendet skull! Jag kan ju säga att jag har gjort en del dåliga vin köp på grund av hur jag väljer flaska haha! " ÅH EN ROSA FLASKA , DEN TAR JAG"! Bra motivering?
( Jag blir helt galen varje gång jag ser att något är från Sverige, är det normalt?)
/Little F

1 kommentar:

  1. Har du köpt julklapp till mig. Jag har köpt till dig.
    Kram farmor

    SvaraRadera