fredag 11 december 2009

:)


Jobbade idag, förvånade?

Ärligt talat, jag tror det är något fel på mej!
Om jag gick till en pshykolog skulle dom troligen spärra in mej!
Jag är så sjukt glad att det inte är möjligt att läsa tankar.
Idag stog jag och skalade potatis, och i mitt huvud sjöng jag "potaaaatiiiis potaaatiiiis" med bäbävita lamm melodi OM OCH OM IGEN! Det kan fan inte vara normalt? Har jag inget bättre att tänka på?

Jag kan liksom gå genom köket, komma på något roligt och hysteriskt börja as garva! Känner mej som ett freak, har allvarliga funderingar på att byta ut kock skjortan mot en tvångströja så jag inte får för mej att skada någon. Närmast ligger i så fall chef. Gubb jävel.

Idag åkte jag till St. Quentin med Zannah och Matthew efter jobbet, vi shoppade julklappar och sprit.
Nu sitter jag med en drink i ena handen och en halväten avokado i andra.
Ännu ett tecken på sinnessjukdom, står mellan chips och avokado, och med tanke på vad jag har i min hand är jag ANINGEN rubbad.
/Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar