söndag 20 december 2009

Hem!

Jag ska hem. Tanken i mitt huvud som aldrig riktigt går in. känns så overkligt, så långt borta i tiden. Men det är verkligt, det är snart. Om 3 dagar är jag i mitt gula hus i Utby med min familj. 3 månadetr och 1000 år har jag varit borta.

Vad ska jag göra hemma? Träffa alla mina nära och kära. först och främst, efter det ska jag äta. I mängder. Jag är trött på fransk mat.

23 dec-(Också min Lilla Farmors födelsedag) Ta mej til flygplatsen Charles de etolie i Paris , Landar 22.00 i Sverige
Sanna kommer med och hämtar mej, promenad med Amanda.
24 dec- Fika hos Farmor 13.00 med familjen, mys hela dagen! + att jag ska få en Jul puss ;)
25 dec- Träffa Matilda, Träffa Felicia ,PARTY! Förkrök och utgång
26 dec- Sova. Denna dagen är inte planerad.
27 dec- Middag, shopping med Sanna ( har inte sagt det till henne än dock)
28 dec- Tomte cup (?)
29 dec- Middag hos farmor med kusinerna och syster!
30 dec- Oplanerat
31 dec- Party like a Rockstar
1 jan- oplanerat
2 jan - oplanerat
3 jan- Mammas födelsedag, åka hem till Paris.

Sjävklart ska jag gå ut en massa, men detta planerar jag inte i förväg, fika massor med mina fina vänner, träna ska jag också göra, Jul på Liseberg ska jag göra, Ice age 3 ska kollas på . haha. Fullt upp!

Ciao / Little F

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag läser din blogg då & att jag är ledig den 27e ! <3

    SvaraRadera
  2. Snart är du hemma! Saknat det?? Kram Jennie

    SvaraRadera