tisdag 1 december 2009

...

Idag fick jag sms. Från en "vän".
Min "vän" meddelade mej att hon hade lite tid i stan att döda, är jag på att ta en kaffe?

Eftersom jag inte svarade på detta sms, vill jag här med meddelda min "vän" detta:

Jag Bor i Frankrike nu. SEDAN NÄSTAN 3 MÅNADER TILLBAKA! Herregud.

En sak har jag iallafall fått klart för mej dessa månader. Jag trodde jag hade massa vänner. Jag har fortfarande massa vänner, men inte ens HÄLFTEN av de jag trodde. De e väldigt få personer som visat att dom är mina vänner. Riktiga vänner, inte sånna man köper på burk eller får i kellogs paketet. Så ni andra, mina "vänner", jag bryr mej inte om er heller.

Så, då var det sagt, godnatt och sov gott allihopa...

/Litte F

3 kommentarer:

  1. vill bara säga,
    angel<3kotten i vått och torrt.
    det hoppas jag du vet!

    SvaraRadera
  2. Du kan få vara min kompis om du vill, kompis!

    SvaraRadera