söndag 29 november 2009

MAT?











För första gången i min blogg, så bloggar jag om mat.
På min resa i Paris, som kock. Inte ett skit har jag blandat bloggandet med mitt jobb. Varför? kanske för att det är något jag gör på jobbet, inte på fritiden. Kanske för att jag antar att folk inte vill läsa om det.
Men men, här kommer några bilder på vad jag gör på dagarna. Sanwichen gör jag varje dag, det är golfare som beställer "snack" , choklad fondanten gjorde jag faktiskt till mej själv ikväll haha! Och det andra är en förrätt creative by Little F!
/Little F

7 kommentarer:

  1. Jävla va grym du e ;). Nu är lite tänder o geisha on the road =). Ha de så kul ikväll !

    /// M.A

    SvaraRadera
  2. är lite efter men vi ska ha party hemma i stållebrunn sugen ?

    om jag säger tomtecupen vad säger du då ?

    vi var i köpenhamn i helgen sjukt kul fast vi saknade deej
    kram kusin vitamin

    SvaraRadera
  3. jag säger : JAG ÄR PÅ :D Både och faktiskt!!!!!
    Fick du mitt mejl ? PUSS PÅ DEJ KUSIN!

    SvaraRadera
  4. Heej Fanny!
    Kul att se hur jävla grym du är på mat!! :)
    Hur länge är du hemma nu över julen? På nyår med? skulle vara kul att träffa dig! du saknades på resan!

    skit skoj om du är med på tomtecupen! :)

    // jennie

    SvaraRadera
  5. hej Jennie! tackar så mycket haha ;) är hemma från 23-3 januari, vi får se till att ses alltså , skulle vart super kul!!! Tomte cupen ska jag självklart spela!

    / Little F

    SvaraRadera
  6. Gud va kul, då kanske man hinner träffa dig med ju ;) vill veta hur du haft det de sista. Skit kul med fotbollen du har varit saknad! :):) Måste se till så det blir av nu bara :D

    Kram jennie

    SvaraRadera
  7. Fanny, när kommer du hem egentligen? och när ska du laga mat till mig? haha / nikki

    SvaraRadera