söndag 22 november 2009

Dagen


Jag är trött. Inte sådär "jag är trött och vill sova" trött, utan mer "jag vill dö" trött. Mina armar och fötter värker, huvudet dunkar, benen följer inte med när jag går.

dessutom har jag släpat på något tungt hela dagen, har nu kommit på att detta var mina armar.


Ärligt talat, jag är så trött, har ån otrolig mensvärk att jag bara har lust att slå till någon! Sån tur är kan jag varken stå på mina spegettiben eller slå någon med det som hänger livlöst vid mina sidor soma föreställa armar.

Jag har lyft, släpat, burit tills musklerna värker i kroppen.

Här en kort uppdatering om min vecka.

Antal i sträck idag : 15 timmar (08.00-23.15)

Antal timmar denna veckan: 80

Antal lediga dagar denna veckan: 0

Antal hela ben i kroppen: 0

Idag hade vi ett sällskap på 60 gäster som skulle äta 3 rätter. Det ända riktigt roliga idag var avslutningen, champagne i köket. Och att Snyggingen med stort S jobbade idag. Har kommit på mej själv flera gånger med att stå och dreggla och fånflina mot honom, jag är så charmig!

Lyckades fånga mina 2 höjdpunkter idag på en och samma bild!

/ Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar