onsdag 25 november 2009

Medicin/knark ?


Jag har tagit tabletterna jag fick av farbror doktorn idag, men jag undrar verkligen om jag borde gjort det! Jag blev så jävla speedad så de e inte sant! Har burit mej åt som en riktig duracell kanin idag! Gick till och med ut och sprang en timma på rasten.


Jag tänkte att jag skulle ta lite bilder i köket imorgon, på lite tallrikar osv, så får ni se vad jag faktiskt gör om dagarna ;)


Har inte brytt mej om att lägga upp massa recept osv, känns bara onödigt och ointressant faktiskt! Inte ens jag som ska bli kock tycker det är intressant! Så därför ska jag bespara er mat tjaffs, ni 354 som läste min blogg igår, får dock stå ut med mitt vanliga tjaffs. JO DET ÄR SANT! 354 st unika läsare (alltså, ni som vart inne 5 gånger var igår räknas bara som en) som är intressade av allt bajs jag kladdar ner på min kassa blogg! Bara att tacka och buga allihopa, hoppas ni fortsätter att kolla in min blogg!


Pussar Och Kramar / Little F

3 kommentarer:

  1. Fast du har så "många" läsare är det nästan bara jag som kommenterar :( Maybe i should get an hobby instead.

    SvaraRadera
  2. Humm.. Ja , men kolla på typ kissie , 80 000 läsare , typ 20 kommentarer ^^

    SvaraRadera