onsdag 25 november 2009

Tomten!


Kära Tomten!


Jag ville bara säga, att jag har varit otroligt snäll iår. (om du blundar för det med apan Radja).

Jag skulle helst vilja att du avvecklade Julen, i med att jag hatar Julmat, Julpynt, Tomtar, Prynader, Adventsljus och sist med inte minst Julkort. Men jag antar att det är för mycket att begära av en tjock gröt ätande gubbe.

Men det finns en sak jag gillar med Julen. Jag gillar Julklappar, dock endast om dom är till mej.

Det jag önskar mej iår är:

Svarta siden lakan
Melissa Horn CD
Snö armband (3 rader)
Shepherd tofflor (rosa)
5 kilo löständer
En Espresso maskin (om du vill få mej att gråta av lycka)


Och jag kom precis på att jag suger på att önska mej saker, så därför lägger jag ner nu.

Jag skiver inte lista på vad jag INTE vill ha iallfall:
Povel Ramel CD
Blommor ( det vore en kass julklapp...)
Pruttskydd för hundar (DET FINNS)
Strumpor (Det är bajs att öppna ett paket med STRUMPOR i)
En weekend resa till Paris
Godis ( om det inte är löständer)
korv ( jag HATAR korv)
En recept bok

Som sagt, om Karma finns, ligger jag risigt till..
/ Little F


(för dom som inte ser det, på är det tomten på bilden)

4 kommentarer:

  1. Det där är inte tomten^^ han håller fan inte på tomten.. om inte det är så att någon håller på hammarby, som man tror på tomten ;O

    SvaraRadera
  2. Svarta siden lakan.... ew

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att läsa din blogg! Du skriver intressant och med humor. Du verkar ha mycket lätt att uttrycka dig i skrift.
    Skönt att du inte hade svinis. Ha det bra och jobba inte ihjäl dig utan säg ifrån!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  4. Åh, vad glad jag blir! Tack så jätte mycket, är jätte roligt att så många läser min blogg och dessutom gillar den! Kram / Little F

    SvaraRadera