söndag 29 november 2009

Varför ...

Varför smakar alltid tuggummin från automater så äckligt efter en stund?
Varför prickar man aldrig papperskorgen när man kastar något?
Varför luktar det alltid kiss på spårvagnen?
Varför blir jag alltid så bakis?
Varför smakar räkor skit?
Varför ser alla snyggare ut när man är full?
Varför är jag alltid så trött när jag vaknar?
Varför är tryffel så dyrt när det är ganska smaklöst?
Varför snor grannen mitt schampoo i duschen?
Varför luktar det alltid svett överallt på sommaren?
Varför säljer dom bara fula kläder på semsterställen?
Varför gillar jag inte kött?
Varför är alltid tanter så bittra?
Varför borstar inte min lärare tänderna?
Varför kan jag bara dansa när jag är full?
Varför är jag inte snygg när jag vaknar?
Varför finns morgon andedräkt?
Varför kan jag bara sjunga i duschen?



VARFÖR...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar