söndag 1 november 2009

Jobba Jobba Jobba


Idag började jag kl halv 9, skönt att sova LITE längre iallafall!


När jag kommer in i köket så är inte Julien där än, jag höll precis på att bli riktigt irriterad, ska denna dagen börja lika dåligt som igår?




Men det ligger en lapp på bänken till mej.

Om ni inte ser vad det står, så står det : Good morning Fanny, you can start and do the dish (SO COOL) I'm coming soon and make you a coffee with hot milk!


Okej, det är inte jätte kul att börja dagen med disk, men kaffe direkt på morgonen var inte fel, i vanliga fall brukar vi iallafall vämnta någon timma.

Var inte mycket att göra i köket idag, gjort lite småsaker bara, mest har vi suttit och druckit kaffe och pratat. Ganska skön Söndag!
( Såg precis att jag glömt rotera bilden, men den tog 20 min att ladda upp så det får faktiskt vara så)
/ Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar