måndag 9 november 2009

Sad Face!


Anledningen till den dåliga uppdateringen - Jag orkar helt enkelt inte.

Jag har jobbat hela helgen ( druckit kaffe och slappat i köket).

Dessutom ska jag jobba hela veckan, mamma och Fia kommer på tordag, och dom har schema lagt mej , trots att dom lovade mej ledigt, nu är det tveksamt att jag får ledigt överhuvudtaget.
Ikväll ska jag ut och slå klackarna i taket! i wish... jag ska jobba ... bajs!

Det ända som är spikat är imorgon, då ska jag till Jessie, vi ska inte slå klackarna i taket, utan vi ska dricka vin och mysa, minst lika bra!!! (få mej att säga samma sak på en Lördag) hihi!

Förresten, ett litet råd! När dom säger ETT tryck rengöringsmedel, ta ETT tryck. Annars blir det inte kul. Det har jag märkt på mina händer. Jag kallar det ormskinnseffekten! Pain :(

Nu ska jag plinga, för jag ska jobba!!!
Puss och hej , jag hatar leverpastej!

/Little F



(Sad face på bilden )

1 kommentar:

  1. hej svejs kommer du hem till jul?
    kram kusin vitamin

    SvaraRadera