lördag 12 december 2009

FÖRLÅT!

Jag har gjort ett misstag. Ett sådant ENORMT misstag, att när jag kom imorse fick jag en utskällning som ekade i väggarna, jag fick tårar i ögonen och min ångerst är obeskrivlig, jag förstår inte hur jag kunde med att göra såhär, jag borde skämmas!

Jag skämms så fruktansvärt mycket att jag knappt vill visa mej på jobbet, hur kan jag sätta mej i denna situationen överhuvudtaget, jag är så OTROLIGT klantig.

Pinsamt är vad det är, så pinsamt att jag borde ligga ner på knä och be om ursäkt, jag vet inte hur dom någonsin ska kunna förlåta mej för detta!

Men en sak kan jag lova, att nästa gång ska jag inte göra samma misstag. Jag LOVAR att sätta in mjölken i kylen när jag gjort en latte nästa gång.

FÖRLÅT!

Om dom överreagerade, nej varför tror ni det?

/Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar