onsdag 21 oktober 2009

Dålig uppdatering


Hej hej, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har inte haft tillgång till internet. Jag har ganska mycket att berätta, så jag delar upp det lite.
I måndags åkte jag och Zannah med och lämnade Jessie på hennes hotell, det var jätte fint och hennes rum va underbart! egen dusch och toa, stor dubbel säng, wi fi, allt så helt perfekt!
Sedan åkte vi tillbaka till skolan, gick snabbt och käkade lite sedan in i bilen igen. Denna gången var några italienska tjejer med oss, dom skulle med iväg på praktik. Först släppte vi av Zannah, hennes rum var verkligen skit, både hon och jag fick tårar i ögonen, kanske mest av ilska.
Sedan släppte vi av dom italienska, såg aldrig deras rum , men Laurence berättade att det inte var så bra. Vi bytte nummer, hon ville ha mitt , för attvi bor i samma stad och så.
sedan bar det av till mitt och Johns ställe. Jag låter bilden tala för sig själv.
Det här var duschen, en sak är säker, jag duschade INTE i den...
/ Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar