fredag 30 oktober 2009

Dumma jag!


en otroligt jobbigt dag idag! Började kl. 8 och jobbade till 4, så inte särskilt länge egentligen, men det var så otroligt jobbigt fysiskt! Massa tunga lyft hela tiden, när jag slutade var mina armar som spagetti. Det ända bra som hänt idag var att dom frågade efter mitt konto nummer, så jag kan få min lön från dom!


Sedan när jag stog och hackade lila morötter (?!) Så skar jag mej i fingret, kändes skit dumt när Mattew nyss hade skrurit sej så illa, så jag tog papper en stund, sedan satte jag bara på en plasthanske på handen, och tänkte att "nu så märker dom nog ingenting". Efter fem minuter börjar plasthansken fyllas med blod, jag märker ingenting, är så sjukt stressad och har så mycket att göra. Fruktansvärt pinsamt sedan när nästan hela handsken var full med blod ( det va ju såklart delvis blandat med vatten). Kanske skulle ha sagt till direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar