lördag 24 oktober 2009

En seg slapp och tråkig dag!

Idag vaknade jag kl 17.00, helt otroligt! Jag har inte ens vaknat till, utan sov helt och hållet till 17.00! Och då vaknade jag av att Johannes ringde, han stod utan för grinden och ville att jag skulle komma och släppa in honom, så jag drog snabbt på mej kläder och gick ner och mötte honom.

Han har sin praktik bara nån minut ifrån vårat ställe.
Jag hängde en stund med han och hans kompis ( som faktiskt gick på den skolan vi har varit på). Vi bestömde också att vi ska åka till St. Quentin på måndag.
Och Jessie ska jag möta i Paris på tisdag.
Sedan drog jag tillbaka till rummet och gjorde ltie arbeten som jag behövde göra, och efter det åt jag middag med min familj.

Jo det är sant! Dom placerade webbkameran på min plats, så satt vi och pratade vid middags bordet, kände att min hemlängtan blev lite mindre, kändes nästan som om jag var hemma en stund!

Har absolut ingen inspiration till att blogga idag, jag har fått tillbaka en av mina vanliga infektioner och mår helt enkelt skit! så ja ska bara sätta på en film och slappa lite :)

Ciao!

/ Little F

4 kommentarer:

  1. trevligaste middagen på länge.
    ///////// Familjen

    SvaraRadera
  2. hejsan. saknar dig här hemma. läst lite ur din blogg,viste inte att du hadde en innan farmor tipsade mig, det värkar jobbigt att bo där men kul. tråkigt att du är sjuk. mina pojkar bara växer och växer, själv skall jag åka till egypten med morsan om typ en vecka. ha det bra kramar elin

    SvaraRadera
  3. Uderbart att du kan sova så länge(kanske beror på NÄR du gått och lagt dig). Tur att det finns webbkamera. Tråkit att du inte mår bra. men det är smällar man få ta, enligt en viss person som du känner väl. Du har hört det förut.
    kram Från hon på andra sidan häcken

    SvaraRadera
  4. tack så mycket allihopa för era kommentarer!blir alltid lika glad när jag ser att ni kollar på min blogg! Saknar er allihopa massor av kramar till er! / little F

    SvaraRadera