måndag 26 oktober 2009

Milton!



Milton

Tänk att en hund kan ha en sådan otroligt stor personlighet! Du har dina vanor, saker du gillar, saker du hatar, favorit leksaker, saker du gillar att göra, sättet du går på, hur du ligger när du sover, sättet du får alla som kollar på dej att le.

Innan du kom till oss hade jag ingen aning vilken stor betydelse en liten hund kan ha, du är inget djur, du är en person.

Den vackraste person jag någonsin träffat, du ha aldrig ljugit, aldrig sagt något elakt, aldrig svikt någon. Du är helt ren.

Milton, jag längtar tills den dagen jag kan dra handen genom din mjuka päls varje dag igen, jag ska aldrig klaga över morogonpromenaden igen (utnyttja INTE detta Mamma) , jag ska ta vara på varje sekund jag kan få med dej!

Jag tänker på dej varje dag, och jag saknar dej något otroligt min lilla Prins.

Jag älskar dej!

Din för alltid / Little F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar