torsdag 22 oktober 2009

Godmorgon!

God morgon!

Idag vaknade jag av att det knackade på dörren, Mattew hade nästan skurit av sej fingret i köket och ambulansen skulle hämta honom, men han behövde hjälp att plocka fram pass osv. Hoppas verkligen att det inte var så allvarligt som det såg ut!

Sedan tog jag en lååång dusch, och nu ska jag dra mej till jobbet med en otrolig träningsvärk från köket igår! Kanske måste jobba till 11 ikväll , men förhoppningsvis får jag rast!

Puss och kram ! / Little F

3 kommentarer:

  1. Hej Little F!
    Jag har läst lite i din blogg. det låter som om du är med på ett riktigt äventyr. Hoppas det blir ok med Mattew, jag lider med honom. Det är tomt här utan dig. Kul att läsa i din blogg, synd att jag inte har gjort det tidigare.
    vi "hörs" av igen snart.
    Kram från Fastern på andra sidan häcken.

    SvaraRadera
  2. hej kusin vitamin ville se hur det går ? får du ledigt till jul saknar dej

    GBK hälsar
    snart drar vi till köpenhamn =)

    SvaraRadera
  3. Hej fastern på andra sidan häcken och min lilla kusin! Kul att ni läser min blogg! Det ordnade sig med mattew, han fick ett par stygn och ledigt i 10 dagar! Jag ska kolla nästa vecka om jag får ledigt , hoppas verkligen det!
    ha så kul i köpenhamn Emma, och hälsa alla!
    Saknar er / Little F

    SvaraRadera